Metod
Metod Rozman ni le vodja in lastnik butične marketinške agencije. Metod je strastni kreator, ki s svojo vizijo in predanostjo premika meje v oglaševanju. Njegovo srce še vedno bije za marketing, rad zaviha rokave, se poglobi v podrobnosti in osebno pregleda ali celo ustvarja oglase, ki nato zaživijo na trgu. A njegova prava strast? Graditi nekaj iz nič in soustvarjati zgodbe znamk, ki še iščejo svoje mesto pod soncem.
Med njegove najljubše projekte sodijo nekatere danes že prepoznavne znamke, kot so Maribox, Pica Role, MrBeast Burger, Fontana Vin, Hiša vin Mak, Restavracija Cool House in Family Cafe. Metod je mojster pri razumevanju, kaj naredi znamko edinstveno, in zna to izraziti skozi kreativne, učinkovite kampanje. Njegova vizija je vedno usmerjena v prihodnost videti priložnost tam, kjer je drugi še ne vidijo, in pomagati znamkam stopiti na trg s samozavestjo in odmevnimi rezultati.
Metod ni le vodja v pisarni je mentor, motivator in povezovalec. Skrbi za to, da ekipa ne samo dobro deluje, ampak se tudi odlično počuti. Njegova vrata so vedno odprta za vprašanja, ideje ali iskanje rešitev. Je tisti, ki vidi celotno sliko, a se hkrati nikoli ne boji potopiti v podrobnosti in pomagati pri vsakdanjih izzivih. Njegova energija, navdušenje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev so nalezljivi. Vsak član ekipe ve, da lahko računa nanj, ne glede na to, ali gre za strokovno vprašanje ali preprosto željo po navdihu.
Metodova vodstvena filozofija temelji na prepričanju, da lahko le z odlično energijo in medsebojnim zaupanjem ustvarjamo izjemne rezultate. Njegov cilj je vedno enak in to je zgraditi zgodbe, ki bodo strankam pustile trajen vtis in jih popeljale na pot uspeha.