
Spletna trgovina Jessyss se je soočala z izzivom širitve na nove trge, izboljšanja učinkovitosti spletne prodaje in prilagoditve oglaševalskih kampanj različnim kulturnim in jezikovnim okoljem. Potrebna je bila tudi natančna tržna raziskava, da bi razumeli vedenje strank na novih trgih ter implementacija platforme oz. storitve Google Shopping za povečanje vidnosti in prodaje izdelkov v iskalnih rezultatih.
E-commerce razvoj in optimizacija spletne prodaje
Prenovili smo spletno trgovino Jessyss za boljšo uporabniško izkušnjo in optimizirali procese nakupa. Vključili smo funkcije za lokalizacijo spletne trgovine, vključno z možnostmi prikaza cen v lokalnih valutah, večjezično podporo in prilagojenimi plačilnimi metodami za vsako državo. Naša optimizacija se je osredotočila na izboljšanje hitrosti spletne strani, poenostavitev navigacije in zagotavljanje nemotenega postopka nakupa, kar je povečalo stopnjo konverzije.
Analiza oglasov na platformah Meta in Instagram
Izvedli smo temeljito analizo oglasov na Meta in Instagramu z namenom, da bi ugotovili, kateri formati, vsebine in vizualni elementi najbolj pritegnejo ciljne skupine v različnih državah. Preučili smo uspešnost slikovnih oglasov, videoposnetkov in carousel formatov ter identificirali najbolj učinkovite pristope za vsako regijo. Na podlagi zbranih podatkov smo prilagodili strategije oglaševanja za optimalne rezultate v posameznih državah.
Oglaševanje na Meta platformah
Na platformah Meta in Instagram smo zasnovali in izvajali ciljno usmerjene kampanje, prilagojene značilnostim vsake regije. Uporabili smo dinamične oglase, ki so prilagojeni uporabnikovim preteklim interakcijam z blagovno znamko, kar je zagotovilo personalizirano uporabniško izkušnjo in povečalo možnost nakupa. Poleg tega smo uvedli t. i. retargeting kampanje za ponovno nagovarjanje uporabnikov, ki so zapustili košarico brez zaključka nakupa. Z uporabo katalogov in naprednega ponovnega ciljanja smo dodatno spodbudili konverzije.
Tržna analiza na Googlu
Na Googlu smo izvedli poglobljeno tržno analizo, da bi identificirali ključne iskalne trende in določili najbolj relevantne ključne besede za znamko Jessyss v posameznih državah. Raziskava je zajemala tudi pregled konkurenčnih oglaševalskih strategij, kar nam je omogočilo, da smo prilagodili oglase in ponudbe za boljšo vidnost in privlačnost v iskalnih rezultatih. S temi vpogledi smo optimizirali Google Ads kampanje, kar je povečalo prepoznavnost, število klikov in spletno prodajo.
Implementacija Google Shopping
Vzpostavili smo platformo Google Shopping, ki je omogočila prikaz izdelkov Jessyss neposredno v iskalnih rezultatih Google s prikazom slik, cen in dodatnih informacij. Ta strategija je izboljšala vidnost izdelkov in povečala stopnjo konverzije nakupov. Prav tako smo za še večjo učinkovitost kampanj uporabili natančno ciljanje, prilagojeno iskalnim navadam uporabnikov.
S celovito digitalno strategijo, ki je vključevala prenovo spletne trgovine, uspešne spletne akcije, učinkovito upravljanje družbenih omrežij in ciljno oglaševanje, smo Optiki Zajec pomagali doseči pomembne poslovne cilje. Organizacija dogodka ob 120. obletnici je dodatno utrdila njihov položaj na trgu kot najstarejša in zaupanja vredna optika v Sloveniji.