dp
» Jessyss

Jessyss

E-commerce
Google oglaševanje
Meta/Facebook oglaševanje
SEO optimizacija
UI/UX oblikovanje
Jessyss je uspešna spletna trgovina, specializirana za prodajo ženskih oblačil v več državah, vključno s Slovenijo, Hrvaško, Avstrijo, Češko, Italijo in Madžarsko. Cilj je bil povečati spletno prodajo, izboljšati prisotnost na družbenih omrežjih ter optimizacija oglaševalske kampanje na različnih platformah. Naš pristop je vključeval celovito strategijo e-commerce, raziskavo oglasov na Meta in Instagramu, raziskavo trga na Googlu, ter implementacijo Google Shopping za širši doseg.

Izziv

Spletna trgovina Jessyss se je soočala z izzivom širitve na nove trge, izboljšanja učinkovitosti spletne prodaje in prilagoditve oglaševalskih kampanj različnim kulturnim in jezikovnim okoljem. Potrebna je bila tudi natančna tržna raziskava, da bi razumeli vedenje strank na novih trgih ter implementacija platforme oz. storitve Google Shopping za povečanje vidnosti in prodaje izdelkov v iskalnih rezultatih.

Naš pristop

E-commerce razvoj in optimizacija spletne prodaje

Prenovili smo spletno trgovino Jessyss za boljšo uporabniško izkušnjo in optimizirali procese nakupa. Vključili smo funkcije za lokalizacijo spletne trgovine, vključno z možnostmi prikaza cen v lokalnih valutah, večjezično podporo in prilagojenimi plačilnimi metodami za vsako državo. Naša optimizacija se je osredotočila na izboljšanje hitrosti spletne strani, poenostavitev navigacije in zagotavljanje nemotenega postopka nakupa, kar je povečalo stopnjo konverzije.

Analiza oglasov na platformah Meta in Instagram

Izvedli smo temeljito analizo oglasov na Meta in Instagramu z namenom, da bi ugotovili, kateri formati, vsebine in vizualni elementi najbolj pritegnejo ciljne skupine v različnih državah. Preučili smo uspešnost slikovnih oglasov, videoposnetkov in carousel formatov ter identificirali najbolj učinkovite pristope za vsako regijo. Na podlagi zbranih podatkov smo prilagodili strategije oglaševanja za optimalne rezultate v posameznih državah.

Oglaševanje na Meta platformah

Na platformah Meta in Instagram smo zasnovali in izvajali ciljno usmerjene kampanje, prilagojene značilnostim vsake regije. Uporabili smo dinamične oglase, ki so prilagojeni uporabnikovim preteklim interakcijam z blagovno znamko, kar je zagotovilo personalizirano uporabniško izkušnjo in povečalo možnost nakupa. Poleg tega smo uvedli t. i. retargeting kampanje za ponovno nagovarjanje uporabnikov, ki so zapustili košarico brez zaključka nakupa. Z uporabo katalogov in naprednega ponovnega ciljanja smo dodatno spodbudili konverzije.

Tržna analiza na Googlu

Na Googlu smo izvedli poglobljeno tržno analizo, da bi identificirali ključne iskalne trende in določili najbolj relevantne ključne besede za znamko Jessyss v posameznih državah. Raziskava je zajemala tudi pregled konkurenčnih oglaševalskih strategij, kar nam je omogočilo, da smo prilagodili oglase in ponudbe za boljšo vidnost in privlačnost v iskalnih rezultatih. S temi vpogledi smo optimizirali Google Ads kampanje, kar je povečalo prepoznavnost, število klikov in spletno prodajo.

Implementacija Google Shopping

Vzpostavili smo platformo Google Shopping, ki je omogočila prikaz izdelkov Jessyss neposredno v iskalnih rezultatih Google s prikazom slik, cen in dodatnih informacij. Ta strategija je izboljšala vidnost izdelkov in povečala stopnjo konverzije nakupov. Prav tako smo za še večjo učinkovitost kampanj uporabili natančno ciljanje, prilagojeno iskalnim navadam uporabnikov.

 

Rezultati

  • Povečanje spletne prodaje: S celovito optimizacijo spletne trgovine in ciljno usmerjenim oglaševanjem smo dosegli 65-% povečanje spletne prodaje v prvih šestih mesecih oziroma petkratno donosnost naložbe v oglaševanje. Z lokalizacijo spletne trgovine in prilagojenim oglaševanjem smo uspešno prodrli na nove trge v Avstriji, Italiji, Hrvaški in Madžarskem, pri čemer smo zabeležili 50-% rast prodaje od pričakovane na teh trgih.--50 % višjo al kaj? ta stavek nima smisla
  • Izboljšana učinkovitost oglasov: Raziskava oglasov na Meta in Instagramu je omogočila optimizacijo kampanj, kar je povečalo stopnjo klikanja (CTR) za 30 % in zmanjšalo stroške na klik (CPC) za 20 %.
  • Večja vidnost in prodaja z Google Shopping: Implementacija Google Shopping je prispevala k 40-% povečanju vidnosti izdelkov v iskalnih rezultatih in 35-% povečanju konverzij. Optimizirane Google Ads kampanje so izboljšale pozicioniranje v iskalnih rezultatih in donosnost naložbe v oglaševanje povečale za štirikrat.

Zaključek

S celovito digitalno strategijo, ki je vključevala prenovo spletne trgovine, uspešne spletne akcije, učinkovito upravljanje družbenih omrežij in ciljno oglaševanje, smo Optiki Zajec pomagali doseči pomembne poslovne cilje. Organizacija dogodka ob 120. obletnici je dodatno utrdila njihov položaj na trgu kot najstarejša in zaupanja vredna optika v Sloveniji.

Začutite moč prilagojenega uspeha z našo butično marketinško agencijo FINA AGENCIJA

© 2025 Fina Agencija.

Sporočilo poslano

Odgovorimo v najkrajšem možnem času.