
Kljub že uveljavljenemu imenu je bil glavni izziv, kako še bolj izpostaviti unikatno atmosfero Kavenije ter njeno kulinarično ponudbo. Cilji sodelovanja so vključevali:
Da bi dosegli zastavljene cilje, smo zasnovali in izvedli celovito digitalno strategijo, ki je temeljila na kakovostni vizualni vsebini in razsikavi trga.
Prevzeli smo vodenje družbenih omrežij Kavenije na Facebooku in Instagramu ter skrbeli za redno objavljanje atraktivnih vsebin.
Objave, ki pripovedujejo zgodbo
Ustvarili smo profesionalne fotografije, video posntke in interaktivne objave. Izpostavili smo posebne ponudbe, sezonske menije in ekskluzivne glasbene dogodke. Redno in aktivno smo komuniciralii s sledilci in odgovarjali na sporočila. V objavah in videoposnetkih smo prikazali "behind the scense" kako se pripravi kava, koktajli in odlična hrana.
Ker vizualna privlačnost igra ključno vlogo pri promociji gastronomije, smo ustvarili estetsko dovršene fotografije hrane, pijače in ambienta.
Fotografiranje zajtrkov, specialty kav in koktajlov
Sodelovali smo s profesionalnimi fotografi za visokokakovostne vizuale. Ustvarili smo unikatne vizualne podobe, ki poudarja toplino in premium ponudbo v Kaveniji. Velik poudarek smo dali na postavitev hrane in pijače v stilu “Instagram-friendly” vsebine.
Vsebinski marketing skozi estetiko
Zavedno smo uporabil tople in vabljive barvne tone za povdarek ambienta in hrane. Cilj nam je bil prikazat avtentične trenutke uživanja v Kaveniji. Sami presodite kako so slike izpadle.
Zajtrki v Kaveniji so postali ena najbolj priljubljenih kulinaričnih izkušenj v Mariboru. Zato smo zasnovali strategijo za povečanje njihove prepoznavnosti in povpraševanja :
Kampanja “Najboljši zajtrk v Mariboru”
Redne objave z vabljivimi fotografijami in videi zajtrkov. Osredotočili smo se na objave, story formate, interaktivne objave z vprašanji, kaj si ljudje želijo v Kaveniji. Torej dali smomoč odločanja kupcu, da izbere kaj si želi, da se v Kaveniji doda v ponudbo.
Glasbeni akustični dogodki v Kaveniji
Promovirali smo akustične glasbene večere in salsa večere, kjer so ljudje lahko uživali v latinskih ritmih in plesu.
Nastopali so znani izvajalci kot so : Žan Videc, Chico Viko, Nuša Bezjak & Luka Gašparič , Blaž Švagan – Maribor Jazz Standard Trio, Natalija Krulec in Ženet Vidovič ter Nuša Caf
Za povečanje dosega in privabljanje novih obiskovalcev smo izvedli ciljno usmerjene oglaševalske kampanje na Facebooku, Instagramu in Googlu.
Facebook & Instagram Ads
Oglase smo usmerili na lokalne prebivalce in turiste. Poslovali smo se retargetinga obiskovalcev, ki so si ogledali vsebine Kavenije. Kot že omejeno pa smo še tukaj dodali velik poudarek na promociji zajtrkov in vikend brunch ponudbe.
Google Ads & Google My Business
Naredili smo analizo trga in KW. Ustvarili smo iskalne kampanje za ključne besede: "najboljša kavarna v Mariboru", "zajtrk Maribor", "specialty kava Maribor". Optimizirali smo tudi Google My Business profil za izboljšano vidnost pri lokalnih iskanjih ter redno nalagali nove fotografije in odgovarjanje na ocene gostov
Povečana prepoznavnost na družbenih omrežjih
Z našim digitalnim pristopom smo Kaveniji doprinesli 50% povečanje sledilcev na Instagramu v 8 mesecih, 35% pa na Facebooku. Več kot 1.400 delitev objav v povezavi s ponudbo zajtrkov in dogodkov v 8 mesecih
Večji obisk in povečanje prodaje
30% več rezervacij zajtrkov v primerjavi s preteklim letom (2023). 20% povečanje obiskov turistov, ki so našli Kavenijo prek Google Maps in oglasov. Uspešne promocije dogodkov, ki so pritegnile več kot 200 obiskovalcev na posamezen dogodek
Učinkovitost digitalnega oglaševanja
Facebook in Instagram oglasi so dosegli preko 350.000 ljudi. Google oglasi so povečali število iskanj za besedo "Kavenijo" in "najboljša kava v mestu", "najboljši zajtrk v mestu" za 45%, kar je pripomoglo k večjemu številu rezervacij in povpraševanja po zajtrkih v Kaveniji.
Za promocijo prenovljene biljardnice smo se osredotočili na mlajšo populacijo, odrasle in ljubitelje družabnih iger. Z uporabo dinamičnih fotografij in video posnetkov, ki odražajo sodoben in prijeten ambient, smo zasnovali kampanje, ki so pritegnile obiskovalce in povečale zanimanje za prostore za druženje.
S ciljno usmerjenim oglaševanjem na platformah Meta in Instagram smo lokal predstavili kot idealen prostor za sprostitev pred ali po obisku kina. Kampanje so izpostavljale edinstveno ponudbo hrane in pijače, tematske večere ter glasbene dogodke. Nagovarjali smo raznoliko demografsko skupino, od mladih odraslih do družin, z namenom povečanja prepoznavnosti in spodbujanja rednih obiskov.

S strateškim digitalnim pristopom smo Kavenijo utrdili kot najbolj priljubljeno kavarno v Mariboru in povečali njen vpliv na digitalnih kanalih. Kavenija ni le prostor za kavo ampak je postala je destinacija za vrhunske zajtrke, nepozabne dogodke in druženja ob izvrstnih napitkih ter hrani.
Z doslednim ustvarjanjem kakovostne vsebine, usmerjenim oglaševanjem in skrbno zasnovano promocijo smo povečali prepoznavnost Kavenije ter jo postavili v središče mariborske kavarniške scene. Ste vi že naslednji?