
Leta 2018 je Metod kot študent pri PROJEKTOR d.o.o. izvedel temeljito analizo prisotnosti na družbenih omrežjih ter oblikoval strategijo, skupaj z Andražom Komerički, ki je nagovarjala in angažirala občinstvo. Vključil je interaktivne objave, nagradne igre, napovednike filmov in kulise iz zakulisja, da bi povečal angažiranost sledilcev. Z ustvarjalno vsebino in ciljnimi kampanjami je povečal prisotnost in interakcijo na platformah ter krepili ime podjetja Maribox v Mariboru in širše na Štajerskem.
S skrbno zasnovano vizualno identiteto je Metod poskrbel, da je Maribox izstopal kot sodoben, dinamičen in obiskovalcem prijazen kino. Oblikoval je s pomočjo ekipe takratne ekipe PROJEKTOR D.O.O. grafične elemente, ki so skladni na vseh platformah, od spletne strani do socialnih omrežij in tako zagotovil prepoznavnost blagovne znamke na prvi pogled. Osredotočil se je na tehnološko dovršenost kinematografa, udobje dvoran, sedeže VIP in dvorano Dolby Atmos, ki ima kar 286 zvočnikov.
Poseben poudarek je dal njihovi najbolj znani promociji, #KinoPonedeljek, ki omogoča nakup vstopnic po akcijski ceni. Dvorano Dolby Atmos in najsodobnejši kino v Sloveniji je postavil v središče kampanj in izpostavil kot ključni element, ki pritegne obiskovalce. Tako je povečal prepoznavnost blagovne znamke Maribox, poskrbel za njen sodoben in vabljiv videz ter utrdil njeno pozicijo kot enega najboljših kinematografov v Sloveniji. Maribox ni le kino, ampak doživetje.
Za promocijo posebnih projekcij in filmskih premier je Metod že kot študent organizirali dogodke (Royal Night, Kings Night, Queens Night in Teens Night), ki so pritegnili lokalno skupnost. Z podporo pri organizaciji in promociji dogodkov je Kino MARIBOX dosegel izjemen odziv, kar se je odražalo v polnih dvoranah in povečani prepoznavnosti blagovne znamke.
Z izjemno ciljnimi oglaševalskimi kampanjami je optimizirali prisotnost na platformi Meta. Z uporabo naprednih orodij za ciljanje in analizo je povečal promet na spletni strani ter povečal prodajo vstopnic in interakcijo s spletno vsebino. Z uporabo naprednih ciljnih možnosti je dosegel ključne demografske skupine, kot so mlajši odrasli, družine in ljubitelji filmov. S strategijo ponovnega ciljanja (retargeting) je zagotovili, da je z vsebino dosegel tiste, ki so že prej izkazali interes za Kino MARIBOX.
Takratni študent se je osredotočil na ciljno usmerjeno oglaševanje, ki je bilo namenjeno staršem in družinam. Ustvaril je kampanje, ki so poudarjale prednosti praznovanja rojstnih dnevov v MARIBOX-u, vključno z varnim in zabavnim okoljem ter celovito ponudbo za organizacijo dogodka.
Za promocijo prenovljene biljardnice se je osredotočil na mlajšo populacijo, odrasle in ljubitelje družabnih iger. Z uporabo dinamičnih fotografij in video posnetkov, ki odražajo sodoben in prijeten ambient, je zasnoval kampanje, ki so pritegnile obiskovalce in povečale zanimanje za prostore za druženje.
S ciljno usmerjenim oglaševanjem na platformah Meta in Instagram je lokal predstavili kot idealen prostor za sprostitev pred ali po obisku kina. Kampanje so izpostavljale edinstveno ponudbo hrane in pijače, tematske večere ter glasbene dogodke. Nagovarjal je raznoliko demografsko skupino, od mladih odraslih do družin, z namenom povečanja prepoznavnosti in spodbujanja rednih obiskov.

Takratni študent Metod Rozman, ki je delo opravljal v podejtju PROJEKTOR d.o.o. je njegova celovita marketinška strategija pomagala Kinu MARIBOX utrditi njihovo prisotnost na družbenih omrežjih, povečati obisk kina ter spodbuditi prodajo vstopnic. S premišljenim pristopom k ustvarjanju vsebine, organizaciji dogodkov in digitalnemu oglaševanju je takrat dosegel merljive rezultate, ki so Kino MARIBOX postavili v središče kulturnega dogajanja v Mariboru in na Štajerskem.