
Prenovili smo spletno trgovino
Izvedli smo celovito prenovo spletne trgovine Optike Zajec, s poudarkom na izboljšanju uporabniške izkušnje, hitrem nalaganju strani in preprostem nakupnem procesu. Uvedli smo moderen in vizualno privlačen dizajn, ki spoštuje dolgoletno tradicijo podjetja, hkrati pa ustreza pričakovanjem sodobnih uporabnikov. Poleg tega smo trgovino optimizirali za mobilne naprave, kar omogoča tekočo uporabniško izkušnjo na vseh platformah.
Ustvarili in delali na akcijah
Razvili smo različne ciljno usmerjene promocijske akcije, kot so popusti na izbrane izdelke in sezonske kampanje, ki spodbujajo spletno prodajo in povečujejo konverzije. Vpeljali smo tudi marketing preko elektronske pošte, s katerim smo obstoječe stranke obveščali o aktualnih akcijah, možnosti naročanja na preglede vida ter posebnih ponudbah.
Celoletna akcija na preglede vida
Pripravili smo serijo celoletnih akcij za preglede vida, prilagojenih različnim skupinam, kot so otroci, odrasli in starejši. Vsaka akcija je vključevala prilagojene popuste in pakete storitev, oglaševane preko družbenih omrežij, spletne trgovine in marketinga preko elektronske pošte, s čimer smo dosegli širok krog strank.
Sezonske promocije
Zasnovali smo sezonske promocije, kot so akcije pred začetkom šolskega leta, jesenski popusti na nova očala in zimske kampanje, usmerjene v ohranjanje zdravja oči. Te aktivnosti so spodbujale redne preglede vida in pravočasno menjavo očal.
Upravljali družbena omrežja
Prevzeli smo upravljanje profilov Optike Zajec na platformah Meta in Instagram. Redno smo objavljali kakovostne vsebine, ki so izpostavljale tradicijo podjetja, nove kolekcije očal in nasvete za zdravje vida. Aktivno smo komunicirali s sledilci, kar je povečalo njihovo angažiranost in zvestobo blagovni znamki.
Izvedli smo ciljno usmerjene oglaševalske kampanje, prilagojene različnim demografskim skupinam, kot so mlajši odrasli, starši in starejši. Z uporabo privlačnih vizualov smo poudarjali strokovnost in tradicijo Optike Zajec ter izpostavljali posebne ponudbe, kar je pripomoglo k večji angažiranosti in spletni rezervaciji terminov.
Poleg oglaševanja z Google Ads smo izvedli poglobljeno analizo ključnih besed in vedenja uporabnikov pri iskanju optičnih storitev. Na podlagi teh podatkov smo prilagodili strategije oglaševanja, kar je izboljšalo učinkovitost kampanj in povečalo donosnost naložbe.
Skrbeli smo za ažurno upravljanje profila Optike Zajec na Google My Business. Redno smo posodabljali informacije, nalagali kakovostne fotografije in odgovarjali na mnenja strank. S poudarkom na pozitivnih ocenah smo izboljšali lokalno SEO vidnost in pritegnili več strank.
Organizirali smo dogodek ob 120. obletnici Optike Zajec, ki je bil zasnovan kot praznovanje njihove bogate zgodovine in uspeha. Dogodek je vključeval slavnostni sprejem, predstavitev zgodovinskih dosežkov podjetja, nagovore vodilnih in predstavitev najnovejših kolekcij očal. Poleg tega smo izvedli tudi promocijo dogodka na družbenih omrežjih in spletnih kanalih, da bi pritegnili čim večjo pozornost medijev in javnosti.
S celovito digitalno strategijo, ki je vključevala prenovo spletne trgovine, uspešne spletne akcije, učinkovito upravljanje družbenih omrežij in ciljno oglaševanje, smo Optiki Zajec pomagali doseči pomembne poslovne cilje. Organizacija dogodka ob 120. obletnici je dodatno utrdila njihov položaj na trgu kot najstarejša in zaupanja vredna optika v Sloveniji.