dp
» Optika Zajec

Optika Zajec

Google oglaševanje
Meta/Facebook oglaševanje
SEO optimizacija
optometrični pregled v optiki zajec
Optika Zajec, najstarejša optika v Sloveniji z več kot 120-letno tradicijo, se je odločila okrepiti svojo prisotnost v digitalnem svetu in poglobiti povezavo s strankami prek sodobnih kanalov. Naš cilj je bil prenoviti njihovo spletno trgovino, izvajati spletne promocije, upravljati družbena omrežja ter organizirati nepozaben dogodek ob obeležitvi 120. obletnice njihovega delovanja.

Soočili smo se z izzivom, kako združiti bogato tradicijo optike z zahtevami sodobnega trga. Ključni koraki so vključevali prenovo zastarele spletne trgovine, povečanje spletne prodaje, vzpostavitev učinkovite strategije za družbena omrežja ter izvedbo oglaševalskih kampanj, ki bi pritegnile tako dolgoletne kot nove stranke. Poseben poudarek je bil tudi na organizaciji obletničnega dogodka, ki bi izpostavil dediščino podjetja in hkrati okrepil njegovo prepoznavnost v očeh širše javnosti

Naš pristop

Prenovili smo spletno trgovino

Izvedli smo celovito prenovo spletne trgovine Optike Zajec, s poudarkom na izboljšanju uporabniške izkušnje, hitrem nalaganju strani in preprostem nakupnem procesu. Uvedli smo moderen in vizualno privlačen dizajn, ki spoštuje dolgoletno tradicijo podjetja, hkrati pa ustreza pričakovanjem sodobnih uporabnikov. Poleg tega smo trgovino optimizirali za mobilne naprave, kar omogoča tekočo uporabniško izkušnjo na vseh platformah.

Ustvarili in delali na akcijah

Razvili smo različne ciljno usmerjene promocijske akcije, kot so popusti na izbrane izdelke in sezonske kampanje, ki spodbujajo spletno prodajo in povečujejo konverzije. Vpeljali smo tudi marketing preko elektronske pošte, s katerim smo obstoječe stranke obveščali o aktualnih akcijah, možnosti naročanja na preglede vida ter posebnih ponudbah.

Celoletna akcija na preglede vida

Pripravili smo serijo celoletnih akcij za preglede vida, prilagojenih različnim skupinam, kot so otroci, odrasli in starejši. Vsaka akcija je vključevala prilagojene popuste in pakete storitev, oglaševane preko družbenih omrežij, spletne trgovine in marketinga preko elektronske pošte, s čimer smo dosegli širok krog strank.

Sezonske promocije

Zasnovali smo sezonske promocije, kot so akcije pred začetkom šolskega leta, jesenski popusti na nova očala in zimske kampanje, usmerjene v ohranjanje zdravja oči. Te aktivnosti so spodbujale redne preglede vida in pravočasno menjavo očal.

Upravljali družbena omrežja
Prevzeli smo upravljanje profilov Optike Zajec na platformah Meta in Instagram. Redno smo objavljali kakovostne vsebine, ki so izpostavljale tradicijo podjetja, nove kolekcije očal in nasvete za zdravje vida. Aktivno smo komunicirali s sledilci, kar je povečalo njihovo angažiranost in zvestobo blagovni znamki.

Oglaševali na Meta, Instagramu in Googlu

Izvedli smo ciljno usmerjene oglaševalske kampanje, prilagojene različnim demografskim skupinam, kot so mlajši odrasli, starši in starejši. Z uporabo privlačnih vizualov smo poudarjali strokovnost in tradicijo Optike Zajec ter izpostavljali posebne ponudbe, kar je pripomoglo k večji angažiranosti in spletni rezervaciji terminov.

Oglaševanje in raziskava trga na Googlu

Poleg oglaševanja z Google Ads smo izvedli poglobljeno analizo ključnih besed in vedenja uporabnikov pri iskanju optičnih storitev. Na podlagi teh podatkov smo prilagodili strategije oglaševanja, kar je izboljšalo učinkovitost kampanj in povečalo donosnost naložbe.

Upravljali Google My Business

Skrbeli smo za ažurno upravljanje profila Optike Zajec na Google My Business. Redno smo posodabljali informacije, nalagali kakovostne fotografije in odgovarjali na mnenja strank. S poudarkom na pozitivnih ocenah smo izboljšali lokalno SEO vidnost in pritegnili več strank.

Organizirali dogodek ob 120. obletnici

Organizirali smo dogodek ob 120. obletnici Optike Zajec, ki je bil zasnovan kot praznovanje njihove bogate zgodovine in uspeha. Dogodek je vključeval slavnostni sprejem, predstavitev zgodovinskih dosežkov podjetja, nagovore vodilnih in predstavitev najnovejših kolekcij očal. Poleg tega smo izvedli tudi promocijo dogodka na družbenih omrežjih in spletnih kanalih, da bi pritegnili čim večjo pozornost medijev in javnosti.

Rezultati

  • Povečali spletno prodajo: S prenovo spletne trgovine in ciljno usmerjenimi akcijami smo dosegli 40-% povečanje spletne prodaje v prvih šestih mesecih.
  • Povečali naročanje preko spleta: Z usmerjenim oglaševanjem in tržno raziskavo na Googlu smo dosegli 43-% povečanje spletnih rezervacij za preglede oči.
  • Povečali doseg na socialnih omrežjih: Število sledilcev na Meti in Instagramu se je povečalo za 35 %, medtem ko se je angažiranost sledilcev povečala za 40 %.
  • Povečali učinkovitost oglaševalskih kampanj: Tržna raziskava na Googlu je omogočila bolj ciljno usmerjene oglaševalske kampanje, kar je povečalo donosnost sredstev za 35 %.
  • Uspešna izvedba dogodka: Dogodek ob 120. obletnici je privabil široko javnost, vključno z mediji, kar je še dodatno okrepilo prepoznavnost Optike Zajec in poudarilo njihovo dolgoletno tradicijo.
  • Uspešna SEO optimizacija: Z aktivnim upravljanjem profila Google My Business in izboljšanjem lokalne SEO optimizacije smo povečali organski obisk poslovalnic za 30 %.

Zaključek

S celovito digitalno strategijo, ki je vključevala prenovo spletne trgovine, uspešne spletne akcije, učinkovito upravljanje družbenih omrežij in ciljno oglaševanje, smo Optiki Zajec pomagali doseči pomembne poslovne cilje. Organizacija dogodka ob 120. obletnici je dodatno utrdila njihov položaj na trgu kot najstarejša in zaupanja vredna optika v Sloveniji.

Začutite moč prilagojenega uspeha z našo butično marketinško agencijo FINA AGENCIJA

© 2025 Fina Agencija.

Sporočilo poslano

Odgovorimo v najkrajšem možnem času.