dp
» Skladiščni šotori Ogis

Skladiščni šotori Ogis

Branding podjetja
Google oglaševanje
Growth hacking
Lead generation
Meta/Facebook oglaševanje
Vodenje socialnih omrežij
Ogis šotori in hale, nadstreški za avtomobile
OGIS, specialist za skladiščne šotore, hale in nadstreške z več kot 30-letnimi izkušnjami in lastno proizvodnjo, je postavil nove standarde v industriji. Njihovi šotori in montažne rešitve pokrivajo več kot 320.000 kvadratnih metrov površin, kar je odraz njihove kakovosti in zanesljivosti. Z našimi kampanjami so leta 2021 in 2022 ne le povečali povpraševanje, ampak tudi utrdili svoj položaj kot vodilna blagovna znamka skladiščnih rešitev v Sloveniji.

Leto 2021: “Postavimo temelje (A že STOJI?)”

Oglaševanje na Googlu

  • Search oglasi: Ciljali smo na ključne besede, kot so “skladiščni šotori Slovenija” in “mobilni skladiščni šotor,” da smo ujeli uporabnike v trenutku, ko so iskali rešitve.
  • Display kampanje: Vizualni oglasi so pritegnili pozornost z impresivnimi slikami šotorov in jasnim pozivom k dejanju. Poskrbeli smo, da nihče, ki je obiskal spletno stran, ni pozabil na OGIS – oglasi so jih spremljali z elegantnim, a vztrajnim pristopom.

Oglaševanje na Meta (Facebook in Instagram)

  • Ustvarjanje zanimanja: S kampanjami, osredotočenimi na prednosti skladiščnih šotorov (prilagodljivost, hitro postavljanje, trajnost), smo dosegli široko ciljno občinstvo po vsej Sloveniji. Osredotočili na klice in poslana povpraševanja z obrazci na Meti. Ciljali smo na lastnike podjetij, logistična podjetja in kmetovalce – tiste, ki potrebujejo hitre in učinkovite skladiščne rešitve.

Rezultati:

  • Povpraševanja so narasla za 500 %, kar je privedlo do 6x več telefonskih klicev kot v običajnem mesecu. OGIS je postal sinonim za zanesljive skladiščne šotore – ljudje niso več iskali le šotorov, iskali so OGIS šotore, to kar smo želeli!

Leto 2022: “A že stoji?” – Stopimo v video igro

Dodali smo video kampanje

  • S sloganom “A že stoji?” smo ustvarili dinamične videoposnetke, ki so prikazovali hitrost postavljanja in vsestranskost šotorov. Videi so bili zasnovani s pridihom humorja in so vključevali resne gradbene scene, ki so se zaključile z vprašanjem: “Ali vaš šotor že stoji? Če ne, nas pokličite!”

Predstavitev tedenskih tipov šotorov

  • Vsak teden smo predstavili drugačen tip šotora (od skladiščnih do industrijskih) z jasnimi primeri uporabe in vizualnimi poudarki. Ta strategija je pomagala ciljnim skupinam jasno razumeti, kako so šotori prilagodljivi za njihove specifične potrebe.

Dodajanje testimonialov

  • V kampanjo smo vključili zgodbe zadovoljnih strank. Kratki videoposnetki z izjavo “OGIS šotor nam je rešil skladiščenje!” so povečali zaupanje in pritegnili nove kupce.

Nadgradnja Google in Meta oglaševanja:

  • Google Search: Še natančneje smo ciljali s ključnimi besedami, kot so “najem skladiščnega šotora” in “šotori za kmetijstvo.”
  • Google Display: Izboljšane vizualne kampanje s sloganom “Ali že stoji?” so dosegale občinstva na različnih platformah.

Meta oglasi: Uporabljali smo remarketing s testimoniali in videoposnetki, kar je močno povečalo stopnjo konverzije.

Upravljanje družbenih omrežij

Prevzeli smo vodenje Facebook in Instagram profilov ter ustvarjali vsebine, ki so vzbujale zaupanje in spodbujale interakcijo:

  • Redne objave: Pripravljali smo nasvete za vzdrževanje vozil, predstavitve novih modelov koles in gum ter sezonske nasvete. Vključili smo tudi nagradne igre, ankete in objave z odgovori na vprašanja kupcev za povečanje angažiranosti sledilcev.
  • Interakcija: Skrbeli smo za redno odgovarjanje na komentarje in vprašanja, kar je izboljšalo odnose med blagovno znamko in strankami.
Skladiščni šotori Ogis kampanija 2021

Rezultati

2021:

  • 500 % več povpraševanj v primerjavi z običajnim mesecem.
  • 6x več telefonskih klicev kot v običajnem mesecu.

2022:

  • Število povpraševanj smo povečali še za 35 % v primerjavi z 2021.
  • Angažiranost na Meta: Doseg povečali za 40 %, stopnjo klikanja (CTR) pa za 38 %.
  • Pokrili več kot 320.000 m² površin s šotori in montažami, kar dokazuje zaupanje strank v kakovost OGIS izdelkov in storitev.
  • OGIS je postal ne samo sinonim za skladiščne šotore, ampak tudi za hale in nadstreške, kar je znatno povečalo prepoznavnost njihove blagovne znamke.

Zaključek

Kampanje za OGIS so pokazale moč strateškega oglaševanja, ustvarjalnih vsebin in dolgoročnega pristopa k gradnji blagovne znamke. S sloganom “Ali že stoji?” in kreativnimi pristopi smo pomagali povečati povpraševanje, utrditi prepoznavnost blagovne znamke in okrepiti njihov položaj vodilnega ponudnika skladiščnih rešitev v Sloveniji.

OGIS – kjer kakovost stoji in raste! 

Začutite moč prilagojenega uspeha z našo butično marketinško agencijo FINA AGENCIJA

© 2025 Fina Agencija.

Sporočilo poslano

Odgovorimo v najkrajšem možnem času.